اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد
سرخط خبرها

تخریب کعبه در بازی فورتنایت برای کسب امتیاز

  • کد خبر: ۷۲۶۱۹
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
  • ۱۰
تخریب کعبه در بازی فورتنایت برای کسب امتیاز
«الازهر» مصر به بازی رایانه‌ای «فُرتنایت» که برای کسب امتیاز باید نماد کعبه تخریب شود، واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «الازهر» مصر به بازی رایانه‌ای «فُرتنایت» که برای کسب امتیاز باید نماد کعبه تخریب شود، واکنش نشان داد و بر حرام‌بودن بازی‌هایی که خشونت یا توهین به دین و مقدسات را ترویج می‌کنند، تأکید کرد.

 

«رأی الیوم»، در این باره نوشته است که در این بازی برای کسب امتیاز بازی کعبه تخریب شود، موضوعی که به شکلی مستقیم بر عقاید کودکان تأثیر می‎‌گذارد، هویت آنها را تخریب می‌کند و ارزش مقدسات و کعبه را در نظر آنها پایین می‌‎آورد.

 

الازهر در ادامه بر حرام بودن تمامی بازی‌های رایانه‌ای که خشونت را ترویج می‌کند، به عقاید یا شریعت و دین توهین می‌کند یا به تروریسم و خودآزاری و غیره فرا می‌خواند، تأکید کرد.

 

این مرکز از والدین و مراکز فرهنگی و آموزشی و رسانه‌ای خواست خطر اینگونه بازی‌ها را به کودکان گوشزد کنند و در این خصوص به هوش باشند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
SOSHIANT_XD
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
1
اگر کمی بیشتر تحقیق میکردید
متوجه میشدید که اینجا بخشی به نام creative
هست که داخل این بخش هر کسی میتونه هر چیزی که بخواد بسازه و اصلا از طرف فورتنایت نیست
حامد باقری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
4
خیر همچین چیزی واقعی نیست . چون بازی فورتنایت یه بخشی داره ک شما میتونید هر چیزی ک دوست دادید توش بسازید و این کعبه رو یک بازی کن ساخته و عکس گرفته تا بازی فورتنایت رو خراب کنه . لطفا قبل از درج خبر از صحت اون باخبر بشید . ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
5
1
حرومزادهابااین بازیهاشون که درست میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
1
2
مطمئنا خبرش شایعه اس. چون همه سایت ها دقیقا همین عکس رو گذاشتن و از الازهر مصر نقل قول کردن. خوب معلومه شایعه ای بیش نیست
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
4
سلام وخسته نباشید باید این موضوع رو بگم که این خبر کاملا ساختگیست.خوب اول باید شروع کنم که بازی فورتنایت چیست بازی فورتنایت یک بازی بتل رویال است که 100 هرکدام برای بقا وارد زمین مخصوص بازی میشوند این بازی یک بخش دارد به نام کریتیو یعنی خلاقیت که بازی کن ها در این بخش هر کدام دنیای خود را ساخته و فقط با دوستانشان وارد این زمین میشوند و لا غیر. همانطور که از صفحه بازی سمت راست پایین مشخص است فورتنایت پلیر ها میشناسند که این وسیله برای ساخت در این نقشه است یعنی این نقشه و کعبه را همانشخصی که اسکرین شات گرفته ساخته است پس شایعه پراکنی نکنیم.ممنون.
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
4
ببنین نمیخوام اصلا مسخره کنم یا توحین کنم ولی تا میبینین بهترین بازی دنیا فورتنایته حسودیتون میشه و اگه بلد نیستین فورتنایت رو یه بخشی هست تو فورتنایت به نام CREATIVE که توش میشه همهههههه چی ساخت این ساختگی چرت و پرت نگین فورتنایت بهترین گیم دنیاس
ناشناس میم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
3
بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
3
داداش این چیه گذاشتی پستو پاکن این همه گفتن الکیه قبول نکردی؟؟؟؟؟؟
میخوای بیام همینو واست تو فورتنایت بسازم بپذیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
0
3
وقتی خبرگزاری داخلی داریم چه نیازی به بی بی سی هست؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
1
2
یه مشت بی سواد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->